Simón García, 23 stycznia.
18 lutego 2012 r.
Zarząd COAC Barcelona ESARQ-UIC: Vicenç Sarrablo, Jordi Roviras, Judith Urbano, Cristina Planas.
Kurator: Marta Poch Koordynacja: Vicenç Sarrablo, Jordi Roviras Wystawa Projekt: Manuel Arenas, Jordi Badia, Eduardo Carles-Tolr ., Jaime Fernández, Ricardo Flores, Cristina García-Ventosa, Albert Guerra, Francisco Hernández, Adrián Jurado, Miquel Lacasta, Sergio Parra, Eva Prats, Antonio Sanmartín Projekt graficzny: EVA Estudi Wystawa Wystawa: MC Decorados, Daniel Wunsch Oświetlenie: Iguzzini Illuminazione Espa.
Drukowanie: Epoka Nova, 47 wiadomości Sponsorzy: COAC, Cedria, Iguzzini, Gabarró Hermanos, EPSON, Pere Ventura Caves i Vins Wystawa Z okazji 15-lecia ESARQ-UIC, szkoła zaprezentuje swoją działalność w COAC poprzez wystawę na temat Extenas Secuencias, w tym prezentację książki.
Ta książka opisuje styl nauczania ESARQ, który opiera się na trzech głównych filarach: osobistej uwadze, innowacyjności i bliskich relacjach z przemysłem oraz zaangażowaniu społecznym; to znaczy innowacji w służbie ludziom.
Aby zrozumieć szkolny styl nauczania, wystawa pokazuje końcowe sekwencje, etapy, które uczniowie będą musieli zmierzyć na początku i pod koniec studiów.
Te pierwsze i ostatnie etapy, sekwencja i sekwencja 5 ujawniają, w jaki sposób chcemy, aby nasi uczniowie uczyli się i podchodzili do architektury, i jak przygotowani chcemy, by byli pod koniec swojego stopnia, aby stawić czoła życiu zawodowemu w tym samym czasie, w którym kontynuują naukę.
.
Simón García Sekwencja 1: ZWIĄZKI KSZTAŁTOWO-MATERIAŁOWE Analiza kształtów.
Wykładowcy: Miquel Lacasta, asystenci nauczania Manuela Arenasa: Aitor Fuentes, Jonathan Arnabat Kurs: Protoarchitektury, konfrontacja geometrii z wykorzystaniem modeli.
.
Simón García Czego powinniśmy uczyć studentów pierwszego dnia.
Odpowiedź wydaje się oczywista: geometria i złożoność.
Przyszli architekci uczą się o narzędziu, którego będą potrzebować od tego momentu, narzędziu, z którego będą realizować swoje pomysły, z podejścia / punktu widzenia Złożoności.
Uczniowie uczą się tego, budując protoarchitektury, modele w skali, w których uczniowie mają do czynienia tylko z geometrią i złożonością.
Te protoarchitektury można podzielić na trzy różne kategorie, trzy różne sposoby uczenia się: modele z płaszczyznami, modele wektorowe i modele objętościowe.
Sekwencja 5: LISTY KOŃCOWE DO ICH ŻYCIA ZAWODOWEGO PFC proyecto finał de carrera TFG trabajo finał de grado Profesorowie: 3 różne linie, aby przygotować uczniów z inną metodą dla EDP i EGP.
.
Simón García O czym jest rok EDP / EGP.
Jakie narzędzia powinien kierować absolwent.
Kurs ten jest rozwijany podczas 10 miesięcy pracy naukowej.
W tym czasie uczniowie wykonują swoją pracę jako prawdziwy profesjonalny projekt, ponieważ oczekuje się od nich rozwiązania problemów dotyczących większości problemów, z którymi będą musieli się zmierzyć w swoim przyszłym życiu zawodowym, przy użyciu wymaganej wiedzy technicznej.
.
Jest to ostatni projekt, który robią indywidualnie, ale zawsze mają oni pomoc i przewodnictwo: ich opiekuna, patronów absolwentów (Fernando Menis na lata 2008-2009 i Ignacio Vicens dla absolwentów na lata 2009-20) i, co nie mniej ważne, ich dyrektorzy i profesorowie różnych obszarów akademickich; urbanistyka, budownictwo, struktury, dostępność i wyraz graficzny.
Cała ta praca i wysiłek staną się częścią osobistego dziedzictwa studenta.
.
Simón García Więcej informacji: http://www.uic.es/esarq Sieci: @ESARQ_UIC // ESARQ-UIC BLOG
[patrz też: strop strunobetonowy, modelarstwo kartonowe forum, jaszczurki domowe ]
Powiązane tematy z artykułem: jaszczurki domowe modelarstwo kartonowe forum strop strunobetonowy